maaaalliinjohansson

11 november.

Kategori: Allmänt

Blev väckt av david&timmy imorse oxå, dom två har nästan lite för mycket fritid. Bjöd på en kopp kaffe sen såg jag nått serieavsnitt. När amanda slutade så for vi på affärn. Gjorde köttbullar sås och makaroner till lunch. Vilade en stund men då kom bo-lennart förbi, surrade på med han en stund sen kom mamma och hämtade mig så hhälpte jag henne att städa en trappuppgång. När jag kom hem så kom sanna förbi en sväng, när vi surrat klart gick jag ut på en svinkall kort prommis. Sminkade och gjorde mig färdig sen for jag, mamma och pappa till per och mickes. Vi mötte upp sara felix och tobbe där. Käkade 3 rätters med min fina familj. Var mycket trevligt och gott!
Lämnade av mamma och pappa hemma hos dom sen plockade jag upp oorre och for till jesper&kristin. Bytte bil så tog jespers merca, dom skulle ha skjuts till luleå. Blev att jag stannade där istället för att fara hem för att sen fara tillbaka. Trevligt med nytt folk! Orre var nog nöjdast då alla gav han super mycket uppmärksamhet och kastade boll med han. Vid halv ett tiden kom jag hem, så nu ska jag se ett avsnitt sen sova! 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: