maaaalliinjohansson

23 oktober.

Kategori: Allmänt

Helgen i korta drag. 
Fredag så åkte/ körde ju roger med mig, allt gick bra men trots det ändå nästan 2h övertid, nya systemet... for iaf till mamma& pappa var där några timmar. Käkade middag med dom, sara,tobbe, felix och farfar. Blev potatis i ugn med rökt fläskfile mumsmums. När jag kom hem så kom sanna förbi och kikade hur jag bor, sen for vi ut med hennes bil och bara surrade ikapp! Hon har av olika skäl kommit hem till sverige igen! 
Blev en ganska tidig kväll. 
 
Igår morse for jag och amanda ut å släppte orre i skogen, är inte riktigt i skick för proemnader. Förkylningen börjar dock bli bättre efter mängder med glass. Vilade en stund efter det, tog det bara lugna puckar större delen av dagen. Jag amanda josse och nelia for sen till luleå och käkade middag, sen såg jag göta kanal2 på tv.
 
Idag for jag och sara å handlade sen har jag varit hos mamma å pappa nån timme så har mamma gjort en tårta jag ska ta med till jobbet imorgon dp det är min sista jobbdag på vääääääldigt länge. 
Nu ligger jag i soffan och ser film! 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: