maaaalliinjohansson

25 oktober

Kategori: Allmänt

Igår jobbade jag min sista dag på vääääääldigt länge. Är väl tillbaka på heltid 2018. Kommer nog säkert ströjobba någon gång då och då. Några av mina gulliga kollegor hade fyllt hela fika rummet med ballonger och ett paket som väntade på mig när jag kom in. I paketet så var det 3 par babystrumpor och en onepiece/ overall med scania loggan fram och scania gripen på ryggen. Så himla gulligt av dom! 😍 
Satt kvar över en timme efter att jag slutat och surrade med kollegor och chefer. Kommer verkligen sakna dom! Fått order av cheferna att komma och hälsa på ofta, och sen när bebis är ute minst en gång i veckan haha! 
 
Sen när jag kom hem så hade sara lämnat lite gosaker för att "fira" min sista dag, gulligaste systern ever! Så hade hon även varit hundvakt några timmar åt orre på dagen. Skönt det ska bli för henne och mamma å slippa vara det så ofta som dom fått ställa upp 💕 
 
Mamma och pappa kom med mat från amore åt mig och jag bjöd på tårtan som blev över från jobbet som jag hade tagit med. (Som mamma hade gjort haha!) Hade slut kaffe så dom fick ta med eget haha. Sara tobbe och felix kom oxå å fikade! När dom farit så tänkte jag gå å sova med for ut med sanna en sväng istället. Sov till halv 12 idag, behövdes nog. 
David var förbi några timmar här under dagen. När han farit så kom timmy&amanda å plockade upp mig, blev släpad till luleå en snabbsväng sen for vi till timmys mamma och käkade älgskav&potatis som hans mormor bjöd på. 
Direkt jag kom därifrån så vek jag tvätt, tömde diskmaskinen plockade undan lite och gick en kortare prommis med orre. Tänkte att jag var nog frisk för det, men hostade hela vägen och hade även sammandragningar hela tiden.. suck. 
Sanna kom sen å hämtade mig så for vi ut å surra ett tag, nu har jah precis landat i sängen så nu är det sovdags! 
 
 
 
Kommentera inlägget här: