maaaalliinjohansson

27 oktober

Kategori: Allmänt

Just nu sitter jag i bilen utanför trafikverket. Har skjutsat timmy som ska skriva YKB prov, är svinnervös! 
Än så länge är jag inte less på att vara ledig, väldigt skönt faktiskt! 
Igår kom david förbi på morgonen och käkade frukost, timmy kom oxå förbi en stund. Sen vid 1 så for jag sara och köpte lite julklappar. Är klar med 8 stycken redan nu! Extremt skönt, vi ska väl försöka bli klar med alla så fort som möjligt så man slipper decemberhetsen. När sara farit från mig så vilade jag en stund sen kom sanna och hämtade mig så for vi till luleå en snabbis. Hon skulle köpa nå fotopapper åt hennes mamma, slutade med att jag råkade shoppa två myströjor.. vi var ute en stund sen såg vi någon konstig film som gick på tv. 
 
 
Igår snöade det...
 
Kommentera inlägget här: