maaaalliinjohansson

26 september

Kategori: Allmänt

Herregud vad tiden går fort alltså! Snart är det redan oktober?!
 
Jobbet har som vanligt gått bra, lite skumt var det att jobba en måndag då jag inte gjort det på flera veckor, speciellt inte på den linjen. 
Direkt efter jobbet så for jag och hämtade orre å amanda så for vi å släppte han i skogen så han fick springa av sig lite. Sen lämnade vi han hemma, for å hämtade nelia sen gick vi på stan en sväng.  Inte ofta man går på stan i boden, slutar ju alltid med att man hamnar i storheden av bekvämlighetsskäl å större utbud. Men fick med det jag var ute efter! Man är ju allt för dålig på att stödja lokala handeln tyvär. Skärpning dära!
När vi varit på stan var vi i lekparken en liten stund innan jag for hem. Körde ett litet städrace hemma sen gick jag ut på en promenad. Idag gick det segt, tog tio minuter längre än vanligt. Hade mycket sammandragningar och lite ont i magen, förhoppningsvis bara för att jag ätit en stund innan bara. 
Senare kom timmy å amanda2 och hämtade mig så for vi ut med bilen å surrade en stund. Nu har jag krypit ner i sängen så godnatt! 
 
Så blev sovrummet när det vart klart. 
 
 
 
Vilken tjock och jobbig dimma det har varit större delen av dagen!
 
Kommentera inlägget här: