maaaalliinjohansson

27 september

Kategori: Allmänt

Har varit supertrött hela dagen, haft ont i huvudet till och från och varit allmänt seg. Är väldigt sällan jag har ont i huvudet så hoppas inte det är nån förkylning på g. Många på jobbet är sjuka nu så klarar mig förhoppningsvis nu när det bara är 20 (!?!?) Jobbdagar kvar innan jag slutar jobba. 
 
Direkt efter jobbet så vilade jag 45 minuter, var väldigt välbehövligt. Var ut med orre, gick å bytte bil hos mamma å pappa. Får se om lagningen på däcket håller nu! sen kom timmy å amanda å hämtade mig så for vi till luleå. Fick med mig ett par svarta vanliga leggins. Middagen fick exotic stå för, 4 små rätter satt fint i magen! 
När vi kom till boden så lämnade dom av mig å kort efter det kom simon och anton förbi. Dom var här till alldelens nyss, nu är vovven rastad å tänderna borstade så nu blir det att sova! 
 
 
Kommentera inlägget här: