maaaalliinjohansson

Fredag 28/4

Kategori: Allmänt

Jag var verkligen tvungen fundera på vad jag gjort idag haha! Men david har iag varit här några timmar på dagen, sen har jag sett serier några timmar. På kvällen kom Sara hit, jag tog min cykel och gick med den till mamma&pappa för att fylla luft. Sen hämtade jah orre och cyklade med han 3km. Inte cyklat nå alls förra sommaren, så var lite ovant! Trodde jag skulle få en tröty hund med icket.. 
Sen kom iaf Sanna Elias och Ronnie hit. Sara för det mesta, not so much me har gjort en vimpel jag ska ha på dopet. Nu har alla farit för en stund sen och en svårsövd E har precis somnat. Nu väntar jag på David som ska sova här för att jag jobbar imorgon. Vi har inte hunnit hämta spjälsängen han ska ha, sen är det ju väldigr bekvämt att vara här då det finns allt som behövs. Blev lite senare än planerat dels för att tös var uppe nästan 2h på övertid, sen oxå för att David sköt sig en bäver så då tillkom ju såklart mer jobb med att ta hand om den osv! Men har köpt energisdrtck inför imorgon så jag borde klara mig ändå haha.
E gav mig en inte så trevlig gåva idag, låg i soffan och lyfte upp henne ovanför mig och hon kaskadspyr rakt ner på mig.. 
Annars dagtid har hon varit så himla mysig och glad! Var vara senare mot kvällen hon blev lite grinig.
 
 
 
 
När jag kom hem från affärn idag så var det två taggade som såg på björnjakt! 
 
 
Kommentera inlägget här: