maaaalliinjohansson

Lördag 29/4

Kategori: Allmänt

Jobbade ju som sagt idag. Så uppstigning strax efter 3 så hann inte skrapa ihop många timmar sömn. På jobbet gick det för de mesta bra, lite gorm med väntetider och saker som saknades men annars var det hur kul som helst! 
Efter jobbet for jag på bolaget och köpte några mysöl, är som trevligt att ibland avsluta kvällen med en kall! 
Har hela dagen på jobbet blivit uppdaterad med filmer och bilder på solstrålen. Natten hade för David varit lite gormig, iaf efter hon kommit upp i sängen. Han är ju inte riktigt van med hennes karate sparkas och kastandes med huvudet. Men i övrigt hade det gått super bra, hon hade varit så glad så.
Idag har hon gjort stora framsteg min älskade lilleplutt, hon har för första gången vänt sig från mage till rygg - flera gånger efter hon lärt sig. Sen tog hon även upp tutten från henens "yogamatta" och stoppade in den i munnen. Hon har försökt några gånger tidigare men inte riktigt lyckats träffa munnen. Hon är så duktig lilla guldklimpen 😍 
Precis när jag kom in genom dörren efter jobbet bytte jag bara om sen for jag på en cykeltur med Orre. Idag gav han gärnet hela vägen till och från, vilket tacksamt nog resulterade i en trött vovve resterande delen av dagen. 
Jag låg på yogamattan och prata med sötfian, tillslut somnade hon och det gjorde även jag. Lyckas man oplanerat somna på golvet klassas man nog som trötter. En timme blev det att jag sov, när jag vakna var jag stelare än ett kylskåp men skönt var det att sova iaf! 
David for vid halv 9 och trollet somnade kort efter det, blir en tisig kväll för mig ikv. Har kvällspinkat orre så ska bara se klart sista biten på detta avsnitt sen ska det sovas. 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: