maaaalliinjohansson

10e augusti

Kategori: Allmänt

Natten till idag var betydligt bättre än natten till igår, tack och lov för det. Har under dagen gjort tårta och städat. Sen kom Sara och var med Emmi medans jag och pappa for på bejier och köpte fönsterbrädor! Sen for vi hit så stoppa han upp dom, äntliiigen!! Sen efter det har det strömmat in folk hela dagen. David fyller 25 år idag och han hade sitt kalas hära. Idag har jag haft en fuskdag och det bestämde jag redan igår. Hade gjort myckeg gott fika måste jag säga. 
Emmi har varit chockerande glad idag då hennes totala vila varit 30-40 min under dagen. Aldrig att hon haft såhär kort vila förut! Men det har ju varit mycket folk som underhållit henne tack och lov. På slutet blev hon tvärgrinig, men lättsövd var hon verkar det som. Hann inte ens rasta hunden färdigt så hade David hunni söva henne. 
Han stannade till strax innan tio. Trots enormt mycket kaffedrickande idag så är jag sjukt trött så blir snar sovdags!
 
 
Kommentera inlägget här: