maaaalliinjohansson

28e augusti

Kategori: Allmänt

Morgonen kickade vi igång redan vid 8. Skulle gå en promenad, men har ju fortfarande punka på vagnen så preggorundan orkade jag putta den väldigt trögputtade vagnen på iaf. 
Sen har dagen gått extreeemt sakta har typ inte gjort nå alls fram till halv 4. Började med maten då, wokade grönsaker, kyckling och nudlar i kockosmjölk.
David kom hit när han slutade, efter maten for jag och gjorde veckohandlingen. 
Utvärdering av första veckan med att veckohandla har gått förvånansvärt bra! Har varit mycket roligare att laga mat oxå, när jag vetat vaf som ska lagas utan att behöva fara och handla! 
Jag var ju förvissa på affären i fredags, men då bunkrade jag bara, stödhandlade inte. 
Så idag har jag skrivit matsedel och handlarlista. Höll mig stenhårt till handlarlistan, det ända jag köpte som inte stog på listan var en sax! 
Sen tog jah mig en promenad utan punkterad barnvagn med orris.
När jag var tillbaka höll David på att bada en trött tjej. Haha ett säkert kort för att hålla henne på humör, funkar varje gång! Däremot är hon väl snart den mest välbadade ungen.
Strax före 8 for David på nå jobbgrejs, 20:00 somnade ungen 🤗 nu ska jag se om jag lyckas se nå serie, senaste kvällarna har internet blviti jättesegt vid 9, så pass segt att jag inte kunnat titta nå serier. Svinirritrrande! Blir det ikväll igen måste jag ringa och klaga imorgon. 
 
Kommentera inlägget här: