maaaalliinjohansson

29e augusti

Kategori: Allmänt

En väldigt bra natt har der varit inatt! Sovit hela natten i sin säng oxå, annars brukar jag behöva ta upp henne mellan 2-5 men inte denna gång. Hon vaknade vid 8 men vi låg kvar så då somnade vi om till nästan halv elva, sköönt. Sen har vi myst på fram till ett då for jag ut och körde bil så hon skulle få somna, men det gjorde hon inte fören vid halv 2.. 
Strac innan 2 for jag till Saras jobb och bytte bil för att sen fara till dagis och hämta Felix. 
Sen har jag varit barnvakt tills Sara slutade vid halv fem. 
Har sen jag kommit hem från dagis försökt söva Emilia, lättare sagt än gjort. Antingen stog Felix och skrek, eller klappa henne på huvudet, eller kasta grejer på Tv:n haha. Så ingen sömn för Emmi fören Sara och David kom hit. Då fick Sara vara med Felix å David söva Emmi medans jag rastade Orre. 
Sen åt vi kebabtallrik till middag, med hemmagjord vitlökssås. 
En snabb kaffe efter maten sen for vi alla fast åt olika håll. 
Jag for till min chef för att köpa barnkläder. Kaffe och lite skvaller och en hel drös med kläder blev det.
Vid 7 for jag hem, städade undan allt Felix dragit fram sen har trollet lekt i soffan till halv nio stog hon ut idag sen sovdags. 
 
 
Kommentera inlägget här: