maaaalliinjohansson

31a augusti

Kategori: Allmänt

En bra natt idag med! Gick en sväng bars här på torpgärdan innan Amme kom för å dricka kaffe, så hade hon även frukost med sig 🤗
Hon stannade nån timme sen kom min granne Lena med ännu mer hallon och stannade på en kopp kaffe. Sen for jag vidare till Lovisa. Skulle skjutsa henne till sävast så for dit så jag hann med en kaffe innan. 
När jag kom hem fick jag ett ryck och dammsög baksätet på bilen, man kunde tro det var 5 hundar där med tanke på hur hårigt det var! Sen ett race med dammsugarn inne. 
Sen matlagning, idag blev det tacos som åts när David kom hit. 
Sen ytterligare nån kopp kaffe innan min chef kom hit med en bilbarnstol jag köpt av henne. 
Kort efter hon farit sövde David Emmi sen for han.
Jag har sett på lyxfällan och ja det är fan skrämmande hur man kan sakna sån respekt för pengar. 
Nu ser jag på supernannys, det är ju oxå lite skrämmande.. 
Natten lär bli tuff, hon har redan vaknat 6 gånger för att hon hostat, så blir en tidig kväll för mig. 
 
 
Kommentera inlägget här: