maaaalliinjohansson

8e augusti

Kategori: Allmänt

Halv sju kickade vi igång ett rejält bajskalas! Inte nog med att Emmi hade bajs armar,ben,mage, händer och pyjamas, nä orre verkar ätit nå olämpligt så han hade bajsa på hela golvet i hennes rum! Så det var ju bara att bada plutten direkt, sen när vi skulle gå och sova igen så ser jag att Oskar kissat inne i vardagsrummet?! Är ju nå knas med oskar å hans kisseri, nu är det ju två gånger han kissat inne trots att han är ute precis innan läggdags.. 
Inte nog med det, hans kiss har ju legat några h så är vattenskadat golv nu i vardagsrummet.. 
Seeen när avföringspartyt var över gick vi och la oss igen till 10. Då blev det en kortare prommis sen frukost. Hade velat skriva kaffe,men nej. Köpte nya filter häromdan och dom är tydligen för småa så det blev ju bara en sumpsoppa till kaffe. Aja inte hela världen det, men då var det ju problemet att få rent kaffebryggaren.. den har nämligen inga löstagbara delar så fick stå och gorma med den hur länge som helst.
Sen när jag lika var i köket och svor så tänkte kag att det kan jag ju fortsätta med. Så har stått och gnuggat min diskho till förbannelse. Den var så äcklig och matt men nu skiner den så man nästan blir bländad!! Sen diskade jag spisknoppar och skåpluckor. 
Lite serie häng innan Sara kom hit. Hon färgade mitt hår sen käkade vi middag och snacka skit. 
Efter maten kom mamma&pappa och drack kaffe och inte sumpsoppa. 
Jag och pappa har kikat lite på framtida planer ang huset, sen har vi bara försökt underhålla tröttisen. Hon fick bada ytterligare en gång bara för att roa henne en stund. 
Pappa&Sara for lite tidigare men mamma stanna till sovdags så hon har fått stå för underhållningen 🤗 sen medans jag sövde trollet rastade hon orre. 
Lite halvgrinig var hon på att somna men nu snarkar hon då så högt. 
Förresten! Idag har hon stått super mycket, ibland får hon ha något som stöf för magen så hon inte blir framtung men hon har fått riktigt bra balans och kunnat stå flera minuter helt själv 😍
 
 
Kommentera inlägget här: