maaaalliinjohansson

18e december

Kategori: Allmänt

Vad jag är less på dåligt väder, eller iaf nog dåligt väder för att en lat Malin inte tar sig ut på långa promenader. Meen det är ju vinter så man får ju räkna med kallt, blåsigt, snöigt, halt osv är väl bara jag som måste sluta med dåliga ursäkter. 
Iallafall morgon har Emmi mest lekt, rivit ut allt hon kan komma åt.
Amme och Charlie kom hit på dagen jag for iväg på ett möte medans Emmi stannade hemma med Amme. Kaffe och surr tills dom for, då gjorde jag mig klar och gick över till mamma och pappa för att gratta mamma som fyller år imorgon.
Mycket gott fika var det där! Gick hem när Emmsan blev alldelns för trött, hon har sovit taskigt under dagen så det var inte så konstigt. 
La henne och en stund efter det kom Carro och Sanna hit för lite kvällshäng. Emilia ville inte missa det hänget så hon vakna och var pigg och är fortfarande superpigg. Så får se när hon tänker sova helt enkelt. 






Kommentera inlägget här: