maaaalliinjohansson

19e december

Kategori: Allmänt

Först och främst, stort grattis mamma på din dag!

Vi steg upp kring 10, fick hon inte att somna igår fören vid halv 2. Hon var dock väldigt glad och lekte med katten och tog några steg och roade sig väldigt bra. 
Tog det väldigt piano på förmiddagen sen for jag och Carro till storheden en sväng. Fick med mig 6 julklappar hem, bara 4 kvar att köpa nu. 
Kort efter jag kommit hem kom David hit en stund, hämtade ut paket och slog in julklappar medans.
Ett tag efter David farit kom Sanna hit. Emmi höll sig vaken till nio men vaknade kort efter det och var vaken till strax efter elva, betydligt bättre än halv 2.
Jag och Sanna satt bara och surra sen fick vi oss några skratt över Ronnie och kattens beteende.
Min katt är ju såå konstig och typ älskar Ronnie (Sannas hund) dom busar med varandra, jagar varandra, ser lixom väldigt fult ut när katten jagar hunden bara för att busa haha!
Nu ska jag ta en dusch sen blir det nog en hyffsat tidig kväll!



KOMMENTARER:

  • Mamma säger:
    2017-12-20 | 08:27:26

    Tack :) <3

Kommentera inlägget här: