maaaalliinjohansson

4e december

Kategori: Allmänt

Jag hade dyrt oc heligt lovat mig själv att försöka stiga upp kring 7 varje dag nu under mammaledigheten. Vid nio när vi vaknade så hade jag 10 missade samtal av Amme och mamma som jag bett ringa och väcka mig. Gick inte så bra med andra ord haha. 

Startade en tvättmaskin sen har jag småplockat lite här tills Amme och Charlie kom. Bara en liten stund senare kom Verisure och pratade om deras larm. Jag hade bestämt mig redan innan dom kom att jag inte skulle byta larmoperatör men sen kommer jag på mig själv med en penna i handen för att signera att jag precis bytt larm. 
Jag är heeelt värdelös på att säga nej till försäljare och sånt, men har ju 14 dagars ångerrätt så ska fundera lite nu såhär i efterhand haha. 
Sen blev det kaffe och skitsnack. När ammr och charlie for tog jag mig en promenad. Emilia hade inte sovit en minut på hela dagen och har ändå varit för det mesta på bra humör. Men då somnade hon iallafall under promenaden, men vaknade innan vi ens var tillbaka så hon sov väl typ 25 minuter.. 
Käkade middag sen hängde jag tvätt, startade sista maskinen och vikt kläder. Ett bad för Emilia sen kvällsgröten sen var det sovdags för E. Somnade före halv 8 så jag hållee tummarna det blir en bra natt ändå, och att hon inte vaknar pigg om någon timme. 


Kommentera inlägget här: