maaaalliinjohansson

5e december

Kategori: Allmänt

Jag vaknade kring 7 men somnade om till halv 8. E som har sovit bra inatt även fast hon la sig före halv 8 tordes jag inte väcka men hon vaknade 10 över 8.

Vi åt frulle, jag drack kaffe sen lekte vi lite innan vi trotsade kylan och for på babysång i heden. 
Amme och Charlie var oxå där, Emilia var väldigt skeptiskt i början. Hon har ju blivit ganska reserverad vid nya miljöer och mycket folk men eftet en liten stund vågade hon lämna min famn och krypa iväg och leka med dom andra barnen. 
Vi fikade där innan vi for därifrån, passade på att storhandla innan vi for hem. 
Packade upp varorna sen dammsög sen kom Amme hit och lämnade Charlie medans hon for iväg på ett ärende. 
Båda kidsen var då mest glada hela tiden, och lekte tillsammans oxå. 
När Amme kom hit så drack vi kaffe och surrade medans båda ungarna somnade. Emilia sov över en timme, händer inte ofta nuförtiden! 
Dom for kring 4 och då gjorde jag mig och E redo så for vi på middag hos Emilias farmor. 
Mycket gott!
Vi kom hem igen strax före halv sju, lite lek sen kvällsgröten, hon somnade ganska precis halv 8.


Kommentera inlägget här: