maaaalliinjohansson

8 december

Kategori: Allmänt

Även inatt en väldigt orolig dam, och otröstlig hennes symptom föll nästan under nattskräck om man läser om det. Det är dock inte det hon har men en väldigt jobbig natt iallafall. 

Som dom flesta redan vet så har det kommit en heeeel del snö så bestämde redan på morgon att jag inte skulle  någonstans med bilen idag, vilket har lett till att jag varit vääldigt uttråkad när man samtidigt är trött.  Men gick iaf över till mamma och pappa å käkade tacos sen var jag där några timmar. Sara, Tim, Milton och Felix åt oxå där så det var full rulle med alla barnen. 
Jag beställde lite julklappar hos dom, passade på att låna deras dator. Sen när vi gick hem somnade Emmi i selen hem, då alltså en micro vila på ungefär 2 minuter resulterade i att hon inte somnade fören vid 10 idag igen fast hon var suuupertrött hos mamma och pappa. 
Gick ut och sopade (skottade) fram bilen, bron och sen skottade jag fram till garaget och runt bilen osv. Tack och lov plogar ju pappa min tomt för det var nog tungt det lilla jag gjorde, men det är blöt och tung snö, hojja!
Nu har jag varit uppe alldelens för länge så nu är det sovdags!


Jag välte ut kattmaten idag, 3 väldigt nöjda!
Kommentera inlägget här: