maaaalliinjohansson

Lördag 25/2

Kategori: Allmänt

Godkväll!
Humöret betydligt bättre idag, vaknade till strålande sol så en promenad var ju ett måste i det vädret. Så pälsade på oss och gick. Orre var ett jävla monster hela promenaden, drog i kopplet, bytte sida hela tiden, skulle lukta på exakt allt och var bara allmänt superjobbig men inte ens det gjorde mig på dåligt humör. Solen gör så mycket! 
E sov vidare i vagnen 2.5 h efter promenaden. Det älskar jag mest med att bo i hus, att hon fortfarande kan sova kvar ute i friska luften!
När hon vaknat och var nykäkad så kom Sara och Felix hit. En av få gånger sara fått träffa henne vaken och glad. Annars har hon alltid oturen att hon sover eller är grinig. Utifall att någon undra hur det gick med hennes mål att blåsa mer än 0.0 efter hon kom hem från festligheter igår så misslyckades hon även denna gång haha! Kvinnan måste ju vara imun mot alkohol haha. 
Dom var iallafall här några timmar. Hon var så snäll och städade samt rensade Emilias kaosartade garderob. Har tänkt ta tag i det ett tag men inte haft lust för det. Var verkligen ett bombnedslag av kläder i många olika storlekar och ingen ordning alls. Så nu är det utrensat och är bara kläder i den storleken hon har nu. Så bra det blev! 
Sen drack vi kaffe och mös med varandras ungar, jag och Felix hade fruktstund (även orre på ett hörn då F älskar att mata han och orre tackar inte nej..) 
Sen när klockan var slagen middagstid så gick jag E och Orre över till mamma och pappa där det vankades tacos. 
Sara,Tobbe och Felix var oxå där och käkade. Blev där några timmar sen när jag kom hem så kom Amanda hit. Alltid så mycket och surra om när vi inte träffats på några dagar! Hon får för en liten stund sen så nu ska jag bara plocka undan lite snabbt sen sovdags! 
 
Alltså dom är så söta 😍
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: