maaaalliinjohansson

Söndag 26/2

Kategori: Allmänt

Alltså vädret som varit igår och idag är ju så himla fantastiskt! Älskar den här delen av året då solen skiner och dagarna blir längre! 
Direkt jag steg upp så gick jag och mamma ut och gick 6.5 km, trevligt med sällskap! Hon hade även med sig Felix. Ungarna sov så sött i vagnen, Emilia fortsatte sova ute drygt 3h. Det var så skönt då kunde jag dricka kaffe i lugn och ro, duscha, tvätta kläder, skura toan. Sen kom David hit så gjorde jag lunch och kort efter det vaknade tösen. Resten av dagen har varit väldigt lugn. Skottat gången på gården som går till grannen så genar jag över den till mamma&pappa. Plumsade nämligen dit idag å hämtade en skarvsladd, jag njöt inte jätte mycket av skorna full i snö så fick göra någonting åt det helt enkelt!
 
Idag är min 14e dag med fika/godis/snacks fritt, och måste säga att dem flesta dagarna går väldigt bra! Hade alla dagar varit som i fredags hade jag nog slitit av mig håret för längesen! 
 
Just nu ser jag någon konstig skräpserie på netflix med orre i knät, Emilia sovandes i babysitter och david spelar. 
 
 
Vad jag längtar tills E blir lite större och har hela gården att leka på 😍
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: