maaaalliinjohansson

29e juli

Kategori: Allmänt

Ingenting att säga om denna natt, även den var helt okej men var dödstrött när jag vakna. Steg upp ut med hunden lagade mat sen vilade jag och E 1.5h sen kom David. Passade på att fara en sväng med Orre och sen stödhandla lite. 
Kom hem till en nybadad trött tös, David sövde henne sen stanna han ett tag innan han for vidare. Gjorde mig färdig och diskade medans jag vänta på att E skulle vakna. När hon vaknat for vi till bredåker där Timmy&Amme var hundvakt. Dom har inhägnad gård så Orre var nöjd som fick busa i några timmar med 4 hundar. Dom bjöd på middag och det var mycket smaskens, sen jordgubbar till efterrätt. Har fortfarande matkoma haha.. 
Trugade Emmi till typ halv nio sen for vi hem. 
Hemvägen var inte den lättaste eftersom jag var tvungen hålla tröttisen vaken. Fick kämpa hela vägen men det funka. Sprang i gåstolen 3 min hemma sen däcka hon direkt jag la henne. 
Nu blir det seriehäng och smälta maten!
 
 
Kommentera inlägget här: