maaaalliinjohansson

28e juli

Kategori: Allmänt

Natten var lite bättre än natten innan, men fortfarande inte bra. Börjar ju nästam vänja mig nu så är inte zombie hela dagen längre iaf. 
Fm var lugn, sen kom alla tupperwere grejer hit, så testade en av mina saker direkt. En mackapär som kan båda hacka saker och även göra barnmatspure. Så tog honungsmelon och gjorde till flytande format, och oj så Emilia åt! Det var verkligen godkänt.
Sen for jag till Peder och Theresa föe en kopp kaffe å lämna deras grejor. Sen vid 4 så åkte jag hem och då kom David. Jag for på jysk och köpte mig ett litet skrivbord som ska bli ett sminkbord. 
Åt middag sen började jag skruva ihop det där skrivbordet. Som alla vid det här laget nog vet så hatar jag att skruva ihop möbler.  Blev så less så David fick ta över. Sen på kvällen kom Chrille oxå hit, dom två stannade till 11 tiden typ. 
Nu är sminkbordet färdigt och har stoppat upp mitt smink osv så nu är det sovdags. 
 
 
Kommentera inlägget här: