maaaalliinjohansson

30e maj

Kategori: Allmänt

Gokväll!
Dagen brjade med lite undanröjning sen kom Maria och Emilias tremänning Filippa. Vi drack kaffe och surrade på, eller jag drack kaffe Maria drack saft. Sen tog jag det lugnt en stund innan David kom hit. Lagade middag medand han sövde E. Eftee maten for jag på ica och köpte ersättning, handlade igår men var slut och orkade inte fa på en till. 
Sen så kom Timmy,Amme och Charlie hit för poolbygge. Det tog nån timme och 4 flaskor bubbel för dom att få ihop den. Hade nog gått lite fortare utan dom där flaskorna haha. Nu har jag spolat vatten i den över 3h och det är myyycket kvar att fylla.. ska i 10.000 liter vatten 😲 
Trodde E somnade för natten vid 10 men halv 12 vaknade hon superglad, dock somnade hon om igen hyffsat fort. Nu ska jag rasta vovven och stänga av vattnet så får de fyllas färdigt imorgon. 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: