maaaalliinjohansson

16 november

Kategori: Allmänt

Imorde hade jag tur att jag vaknade, telefonen uppdaterades tiden mitt alarm skulle ringa så det ringde inte!! Men vaknade en minut efter det skulle ha ringt så det var ju tur iallafall. 

Jobbet har i vanlig ordning gått bra. På lunchen gick jag preggorundan med Orre. 
Fick fara och hämta en lastbil på scania så blev lite senate än vad jag hade tänkt innan jag slutade. 
Sara kom direkt jag slutat och kastade i hårfärg i mitt hår sen for hon vidare. David lagade middagen medans hon färgade håret. 
Efter jag skäljt ut färgen ur håret försökte jag och David på det omöjliga. Nämligen att ta en bra bild till jobbets hemsida, det blev ingen bra bild alls!
Sen for vi ut till unbyn och hämtade Davids traktor, hotar ju med massa snö i helgen så vi for till pappas garage där dom har förberett lite. 
Som två små barn på julafton. 
Sen när vi kom hem, så sov emmi i bilen och vi skulle smidigt lyfta in henne för att sen stoppa ner henne i sängen. Problemet var bara att klantarslet Malin lagt husnyckeln på taket när jag spände fast Emmi, såå vi fick fara på nyckel jakt innan vi tog oss in!😂 
Nåja, Emni sover och jag ska göra detsamma!


Kommentera inlägget här: