maaaalliinjohansson

22 november

Kategori: Allmänt

Kort efter jag börjat jobbet fick jag fara och lasta caddyn sen fara till piteå för att lämna godset. Problemet var bara att det var ett nybygge med en ny väg som inte kommit in på kartan ännu. Så innan jag ens hittade dit haha! 

Nåja direkt jag kommit tillbaka från det tog jag låång trailern som är flera meter längre än den jag är van och köra. Lastade upp den smetfull sen for jag i halkan till älvsbyn. Inte kaxigt alls att köra trailern idag, så nervös! 
Lite små problem när det skulle lossas men löste sig tillslut. Vägen hem var värre när jag inte hade någonting lastat, skåpet har levt sitt egna liv och slingrat och sladdat. 
Men även det gick ju bra! 
Slutade vid halv 4 då for jag hem och bytte om och hämtade Orre sen vidare till Timmy och Amme där även David och Emmi var. 
Dom hade styrt ihop middag så det var klart när jag kom dit. 
Grabbarna for så jag å Amme har bara suttit och surrat tills Emmi blev supertrött så när dom kom tillbaka skjutsade jag hem E och D. 
Kort efter jag kommit hem så kom mamma och pappa hit, vi surrade lite om framtiden. Spännande saker på gång!
Dom for alldelns nyss och jag ska rasta Orris sen sova. 


Kommentera inlägget här: