maaaalliinjohansson

29e november

Kategori: Allmänt

Började 04:15 idag, var väldigt segt att stiga upp då jag kom i säng alldelns försent igår. Jag är ju oftast på jobbet 20-30 min före jag börjar, då hinner man lugn i lugn och ro dricka kaffe och surra med kollegor, det är trevligt! Men det innebär ju att jag stiger upp ännuuu tidigare haha. Jobbdagen har flytit på helt utan minsta lilla probelm trots den bitande kylan. 

Innan jag for hem pyntade jag jobbets julgran och stoppade upp lite annat julpynt. 
Svängde förbi affären och köpte diskmaskinstabletter sen for jag och hämta prinsessan. 
Vi har bara busat och lekt i 5 timmar, undantag för 40 min vila för hennes del och middagen. inte ens startat tvn idag. Vid 7 for jag och lämnade henne sen rastade jag Orre men han vände fort, olikt han men han är väl inte riktigt van kylan ännu. 
Ska snart sova, börjat dra på mig en förkylning så är lika bra att sova tidigt även om jag har sovmorgon imorgon och börjar inte fören 06:15. 


Kommentera inlägget här: