maaaalliinjohansson

6e november

Kategori: Allmänt

Fy vad trött jag var imorse! 

Körde först det som låg på min linje sen åkte jag på att köra till kalix och happis.
I kalix skulle jag byta bil å dra över mitt gods till den bilen och dens gods till bilen jag hade sen for jag till happis och levererade lire varor. Sen tillbaka till kalix och hämta ett släp för att sen fara och lämna det. Varit fullt upp hela dagen och inge dötid, sånt gillas! 
När jag kom hem var det ett städat kök och middag på bordet, lite lyxigt! 
Efter middagen for vi till dollarstore en sväng där vi träffade Emmis farmor och gav henne skjuts hem. Emmi somnade i bilen så vi körde en stund sen for vi till Timmy och Amme en stund. 
När vi kom tillbaka hit har jag försökt plocka isär kaffemaskinen och diskat dom lösa delarna sen lite soffhäng. Nu är det läggdags! 


Kommentera inlägget här: