maaaalliinjohansson

14e oktober

Kategori: Allmänt

Helt okej natt har vi haft! Låg och drog oss till klockan 9. Steg upp ut frukost och mös på tills E skulle sova. Jag kikade sista avsnittet på min serie medans hon sov sen när hon vaknade gjorde vi oss klar och for till Peder och Theresa för att gratta Theresa som fyllt 29. 

Var där några timmar, försökte få E att sova med det var lönlöst alla nya människor var så spännande. Hon somnade iaf kort efter vi kommit hem.
Käkade sen lunch/tidig middag sen tog jag en dusch medans hon badade sen for vi till Timmy och Amme och såg en film.
Blev inte så mycket tittande för min del då Emmi var så trött så fick underhålla och sjunga för henne men det var trevligt ändå att komma iväg på kvällen. Tänkte nämligen testa att vara borta till läggdags sen fara hem, hon somna i bilen ochsen att jag bär över henne till sängen. Nyfiken på om det funkar, det har inte gjort der förut. Men när vi for hem klockan 8 så blev hon dunderpigg pch pratade hela vägen hem så testar en annan gång.
Vi har premiärborstat dom små tänderna som är, sen har hon krypit från rum till rum med världens energi. Inte fören klockan 9 blev hon trött igen och somnade fort. 
Nuu ska jah leta upp någonting att se då serien tagit slut, funderar på en film! 


Kommentera inlägget här: