maaaalliinjohansson

23e oktober

Kategori: Allmänt

Helt okej natt och vi var uppe innan halv tolv haha! Rallybruden har krypit i världens fart fram och tillbaka genom alla rum halva dagen. Varit en gladfis största delen av dagen. 

Sanna kom förbi en stund, sen har leveranssnubben som lämnade mammas borttappade resväska varit å lämnat den. Mamma har varit å hämtat resväskan å sagt hej en snabbis 👋  sen kom David hit.
Idag har jag fått pröva mig själv att inte lägga mig i. David skulle nämligen tillaga middagen idag, jag fick absolut inte lägga mig i, det var svårt haha.. 
Men vi år orre till middag, ja naturligtvis inte min hund! Men fåglarna. Hade förväntat mig en lite kraftigare smak, men det var väldigt gott! 
Efter maten har det mest donats på, diskat osv. Och ÄNTLIGEN är det tömning av soptunnerna imorgon så har plockat ihop allt skräp jag hittat dragit ut tunnorna å blabla. 
Emmsan har badat, ätit gröt och somnade kvart i 8, såå guess what? Seriehäng nu😉 


Kommentera inlägget här: