maaaalliinjohansson

24e oktober

Kategori: Allmänt

Natten var inte alls nå bra, så då blev vi i sängen till halv tolv igen.. hon är ju så hiiimla mysig när hon är nyvaken 😍 så somnade hon som vanligt på min mage så då var jag fast och somnade oxå. 

Kasta i henne lite käk sen tog vi det lugnt innan vi for till Amme. Tiden där bestog typ av att försöka söva Emmi, hon tyckte inte samma. När jag for därifrån så hoppades jag på att hon skulle somna i bilen men nix. Gick preggo och då när vi kom in på gatan igen somnade hon tillslut!
Plockade och donade lite medans hon sov ute sen åt vi middag. 
David kom lite senare och då for vi till pappas garage en stund. Emmsan var så trött så fick sjunga halva vägen hem.
Sen gjorde vi kvällsrutinen gröt-potta-tandborstning sen läggdags. Hon somnade ganska fort iallafall. 
Ska gå ner i sorteringsrummet och sortera lite skräp som jag veeerkligen hade behövt fara iväg med någon dag. Sen blir det soffhäng. 


Kommentera inlägget här: