maaaalliinjohansson

12 september

Kategori: Allmänt

Vad är oddsen att natten jag är Emmi fri blir jag väckt av en kvinna som står med sin 7 mån bebis och knackar på? Hon såg ytterst förvirrad ut när jag kom invirrad i ett täcke, håret stog åt alla håll och jag fattade ingenting. Hon fattade ingenting. Vi stog där i en tystnad på säkert 10 sekunder som dock kändes som en evighet. Senare kom vi iallafall fram till att hon kommit fel, och hade skrivit en bokstav fel i gpsen och därav hamnade hos mig haha! 

Nåja var ju bara att stiga upp då, rastade orre sen packade jag bilen full i alla sopsäckar från tapetrivningen. Med proppfull bil for jag till soptippen, skönt att få bort dom från bron.
Sen for jag vidare till coop och gjorde veckohandling, jag och pensionärerna! Jag lär få handla en gång till denna vecka då jag inte planerat att laga någon mat i helgen, verkar bli andra planer nu, vi får se helt eneklt!
Sen for jag och packa upp för att sen fara vidare till David och sockertrollet. 
Var där någon timme sen for vi och släppte Orre innan vi for på BVC. Stadiga 10,285 kg väger hon nu! Växer så det knakar lillgumman. 
Sen for vi hit, jag lagade middag medans David sövde Emmi. 
Efter mat och kaffe när Emmi vaknat for vi till Emilias farfar och tant Linda för ännu mera kaffe. Orre fick busa med Kira i hundgården, David och Anders fixade punktering på barnvagnen, jippy!
Vi kom tillbaka hit kring halv 8 och David for vid 8. Emmi somnade inte fören vid 9, sen vaknade honi panik och var superhård i magen, lillgumman😔 men somnade om efter hon lyckats göra nummer 2.
Jag sitter rastlös som attans just nu, mitt internet fungerar inte så jag kan inte se nån serie och der går inge bra på tv, sen är jag för pigg för att gå och lägga mig nu. 
Så blir väl bara att slötitta tv tills jag blir trötter. 


Kommentera inlägget här: