maaaalliinjohansson

29e september

Kategori: Allmänt

Imorse kände jag mig nästan pigg och utvilad när Emmi vakna kvart i sju. Om det berodde på att jag ställt in mig på att vi skulle vakna klockan 6 eller att jag fick sova 2.5 (!!) Timmar sammanhängande vet jag inte. 

Hur som helst så gjorde jag iordning oss sen tog  i en promenad runt träsket igen. Jobbigt men skönt när det var gjort!
Sen har vi byggt med klossar, haft sångstund och käkat frukost/lunch. 
Vid 12 kom Sara hit så jag for och simmade 42 längder. Tycker det är väldigt kul och går nästan och längtar till nästa gång! Däremot retar jag mig på folk som är i motionssim delen och inte följer dom oskrivna reglerna, verkligen irriterande.
Skjutsade hem Sara, sen såg jag lite serier innan Emmis sita vila, råkade även slumra till jag med. Väldigt skönt!
Sen blev vi bjuden på middag hos mamma och pappa, Eller snarare bjöd in mig på middag där. 
Mycket gott! For en sväng på dollar medans Emmi var kvar. När jag var tillbaka fick hon bada. Trodde hon ville bajsa så satte henne på pottan för första gången. Inge bajs kom men kiss!
Sen gick vi hem, stoppade ner ungen på golvet såg att hon började leka med min nästan fulla vattenflaska men tänkte inte kan ju hooon öppna korken medans jag diskade nappflaskor. 
Det blev tyst liite för länge, och jo den hade hon fått upp och hällt ut över hela golvet och satt å plaska väldigt nöjd. 
Ungefär samma som häromdagen när jag lät hon äta en klämmis i soffan, för inte skulle ju hon spilla 🙄 roliga tankar haha, hon spillde något annat borde jag inte tänkt. 
Iaf så har hon somnay för en stund sen så nu blir det serier. 


Kommentera inlägget här: