maaaalliinjohansson

12e april

Kategori: Allmänt



Till att börja med - Stort grattis till min syster som fyller 25 idag! ❤ åh stort lycka till på dina nya utmaningar 👏😀 

Sen även Grattis till min "låtsas-moster" Jenny som vi kallade henne förut när hon under en tid bodde hos oss 🌷 

Jag och Emilia börjar vara vädligt less och uttråkade på att vara hemma, även jag åkte ju på magsjuka i veckan. Vi har ändå varit ute i finvädret varje dag. Att upptäcka världen i en ettårings skor ska man verkligen göra stressfritt. Imorse tex for vi ut till ett av våra flygfält för att hon skulle kunna vandra fritt utan att den hemska mamman inte tillåter hon springa ut på vägen. Ungefär 200 meter fram och sen tillbaka till bilen tog 40 minuter. Men en nöjd tjej var det iallafall! 

Igår när vi gick här i hemområdet tog jag faktiskt med mig vagnen för att slippa bära hem en trotsig liten krabat, klokt val. Men på hemvägen gick hon så glatt till grannen som satt ute och solade, vad hände med min blyga lilla tjej?!😍 

Idag står sanering på schemat. Påbörjat sanering på toan så den är snart klar sen kvarstår bara typ allt man rört i och byta sängkläder osv. Det lär ta sin tid! 
Men vi går iallafall mot friskare tider och är inne på karenstiden av magsjukan, äntligen! 












KOMMENTARER:

  • ”Moster” Jenny säger:
    2018-04-16 | 12:25:04
    Bloggadress: http://jenjo.se

    Tack gumman!! 😘🌷

Kommentera inlägget här: