maaaalliinjohansson

28e april

Kategori: Allmänt

Veckan har bara sprungit förbi. Fått jobba extra åt mitt ordinarie jobb både måndag och fredag. Dagis lämpliga tider så det har gått bra, varit upp till ökx och Övertorneå, roliga körningar! 

Idag har det varit en hålligång dag, fulladdad med positiv energi. På morgonen for jag och Sara plus ungarna till storheden en sväng, sen for jag och Emmi vidare på 3 års kalas. Firade Amanda som fyllt 25 och Nelia som fyller 3 idag. Tiden går verkligen fort! Amanda hade bakat galet mycket och även gjort smörgåstårta, vilket satt väldigt fint! 
När jag for därifrån svängde jag förbi Peder och Theresa, drack en kopp kaffe och surrade. Efter det for jag och släppte Emilia på flygfältet så hon fick springa av sig. Sen affären och hem. Sanna kom hit på kvällen efter att Emmi lagt sig. Vi grillade hamburgare till middag sen satt vi ute tills det började bli kallt. Sen har resterande av kvällen bestått av lite städ och chillande. Nu är det sovdags!











Kommentera inlägget här: