maaaalliinjohansson

9e april

Kategori: Allmänt

Helgen har bestått a jobb och partaj sen byte till mammavecka igår. Idag är det VAB som gäller, hon har haft magsjuka i helgen hos David. Trodde igår att det var över och att jag bara skulle vabba karenstiden men än är hon inte symtomfri. 
Hon är tack och lov full i energi om än Lite hägning men inte extremt. Dock har hon ingen atpit alls.
Vi tog en promenad imorse, testade med vagnen som jag undvikit så länge nu då hon avskytt det, men det gick bra och vi tog en längre promenad än vanligt. När vi kom tillbaka lekte hon ute medans jag tog en kaffe i solen, Underbart! 
Igår tog vi en "promenad" när hon fick gå själv, det gick bra och vi kom oss nästan 3 kvarter bort. Men i slutet ville hon springa ut på vägen och fick ju givetvis inte det så då satte hon sig och storgrina mitt på trottoaren och hatade sin tillvaro lite extra mycket. Sluta med att jag fick bära hon hem haha. 
Nu har fröken precis somnat och jag ser greys med en kopp kaffe.  















Kommentera inlägget här: