maaaalliinjohansson

10e augusti

Kategori: Allmänt

Igår spenderades typ all min vakna tid på jobbet. Började först dagen med min vanliga tur jag skulle köra dvs luleå. Sen när det var klart tog jag bil och vagn å rullade ner mot umeå. Kul även de med långsväng fast åt andra hållet än i förrgår. Slutade vid 8 for bara hem och sov direkt då.

Idag var det extremt lugnt på jobbet så har städat fikarum osv när jag var klar med körningen. Efter jobbet chockerade jag mig själv med att fara till gymmet för en timmes konditionspass. Jobbigt som attan med skönt efteråt. Innan jag hann varva ner tog jag en promenad i regnet med orris.
Sara kom hit direkt jag kom tillbaka så lagade hon halloumisallad medans jag duscha. Efter middagen tog vi tag i min pantkatastrof och återvinning, sen hälsa vi på mamma och pappa en kortis å tog även deras pantkatastrof. Nu är jag hemma och måste slänga mig på kudden dirr.


Kommentera inlägget här: