maaaalliinjohansson

11e augusti

Kategori: Allmänt

Idag var det lite halvsegt att stiga upp och jobba. Allt under dan gick bra, körde haparanda. Efter jobbet for jag på storheden snabbt och unnade mig lite nya träningskläder av pengarna från pantkatastrofen. Direkt jag kom hem bytte jag om sen for jag till gymmet, och direkt jag kommit hem från gymmet slängde jag bara på mig en jacka och tog en promenad i stormen.
Sara kom och hämtade mig kort efter det så for vi på bilbingo, försra gången för mig och skulle tro även sista. Sara hade roligt åt mig iallafall som tycker bingo är för stressigt, sen att sitta still sådär länge är ju inte min starka sida. Nåja vi fick förlust på alla 20 spel var, var ändå trevligt av sällskapet men nej bingo blir nog inte mer. 
Här ligger jag nu kvart över 9 min barnfria helg och har redan gått och lagt mig, såå skönt!


Kommentera inlägget här: