maaaalliinjohansson

12e augusti

Kategori: Allmänt

Jag steg inte upp fören närmare halv elva, så jag behövde nog samla upp lite sömn från veckan. klädde bara på mig sen gick jag och orre ut å gick 6km.vi tog ett kaffestopp hos Amme påvägen hem. Sen hemma så har jag städat plockat och hållt på någon timme.
Jag Amme och Charlie for på dollar sen affären för veckohandling sen hem hit å. Lagade tacos. David kom hit med Emilia och drack kaffe innan han for. A&C for hem så jag, Emmi och Orre for ut och cykla några kilometer. Note till mig själv - glöm för guds skull inte att fylla luft till nästa gång! 😒
sen har vi dansat och busat innan läggdags för E.
Roade mig med att rensa avloppet i duschen och i handfatet och starta en tvättmaskin osv. Björn och peder var förbi en snabbsväng, nu sitter jag fast i sovrummet. På något lustigt vis så vaknar emilia varje gång jag går ut härirån även om jag inte låter de minsta, har en tvätt att hänga och orris att rasta innan jag kan sova så det blir intressant hur länge jag får vara uppe 🤷‍♀️






Kommentera inlägget här: