maaaalliinjohansson

13e augusti

Kategori: Allmänt

En dag just i min smak - full fart hela dagen.
Vi kickade igång denna måndag klockan 05 men snoozade till 05:15( så gott det går med en unge hoppandes på ansiktet, slitandes i håret och nypande i magen) så korrekta ordet är väl att jag gav upp 05:15 och då fick vi börja dagen. Lite morgonbitter var jag först men det ändrades snabbt när jag insåg att vi har hela dagen framför oss 😍
Gjorde bananplättar till frulle, big fat no no från Emmis håll däremot. Vi klädde på oss sen for vi ut mitt ute i ingenstans i skogen och tog oss en 40 min skogsprommis. Tränade inkallning på orris, satt 7/10 gånger iallafall.
Sen plockade jag upp Amme och Charlie så for vi till garaget, drack kaffe sen fick ungarna härja fritt ute med alla leksaker, nöja som få!
Droppade av dom sen lämnade jag Emilia på dagis, for till gymmet och körde ett snabbt pass innan jag for till jobbet. Jobbat med mamma idag men efter någon timme ringde tyvär dagis och sa att E var sjuk så fick hämta hem henne. For till Felix dagge och hämtade han oxå när jag lika skulle vara hemma. Dom var här drygt en timme innan mamma hämtade F. 
David kom hit och käka middag sen kom mamma hit så for jag och David på infoträff på nya förskolan hon börjar imorgon. 
David sövde E när vi kom hit igen, mamma gick hem och D stanna en stund innan han for, och sen slutligen har jag landat i soffan. 





















Kommentera inlägget här: