maaaalliinjohansson

14e augusti

Kategori: Allmänt

Idag tog vi sovmorgon till 06, käkade frukost sen soffhäng tills vi for till Bc. Barncompaniet som det heter, hennes nya fsk som hon började inskolning på from idag.
Var bara där en timme och det gick bra. For och hämtade en bilbarnstol på garget sen kom mamma till mig och installerade den i jeepen. Jag blåste till luleå, hälsade på jobbet och hämtade mitt schema sen vidare till arnes för att lämna in min bil. Amme hämtade oss där, sen for jag å emmi å hämtade felix från bc sen for vi ut i skogen med orre. Felix tränade inkallning på O, sen gick vi bara omkring, dundermys.
For hem å då var mamma här å klippte gräs, det var spännande! Sara kom hit kort efter det, gjorde en skinkpaj som vi åt innan dom for. Sen har övriga kvällen typ bestått av att söva Emilia. Hon slockande typ alldelens nyss äntligen så nu ska jag göra mig redo för sängen.


















Kommentera inlägget här: