maaaalliinjohansson

5e augusti

Kategori: Allmänt

Min morgon började på ett väldigt udda sätt. Vaknade av att det knackade på dörren 07:30, yrvaket kliver jag upp och öppnar. Där står en full och glad kille jag aldrig sett förut, han står där glatt ganska länge utan å säga någonting. Tillslut inser han nog att han gått väldigt fel och försvinner fort härifrån.
Såklart vaknade Emilia av det oxå, vi steg upp försökte hitta någonting till frukost åt henne. Hon har käkat frukost på dagge hela veckan så inte alls handlat hem någonting, stackarn haha!
Vi cyklade över till Amme för lite morgonkaffe, cyklade hem när Emilia började bli trött men hon vägrade ändå sova hemma. Amme och Charlie kom hit nån timme senare, testade då att söva Emilia i vagnen och hon slockna på mindre än en minut. 
En stund efter dom gått kom David hit. Packade emmis grejer inför pappavecka och så drack vi kaffe innan dom for. 
Gick ut på en promenad sen for jag till Amme så hon fick färga mitt hår. Gick crazy å slängde i blond färg i underhåret, sen färgade hon utväxten oxå. 
Nu är jag hemma och i säng laddad för en ny arbetsvecka. 



En liten microvila under lunchen idag 😂😴
Även om det är mycket krig mellan leksaker så är dom himla gulliga med varandra oxå 😍


Kommentera inlägget här: