maaaalliinjohansson

7e augusti

Kategori: Allmänt

Gårdagen bestog av jobb, laga mat sen en promenad, mkt mer än så hände inte och det var så skönt.

Idag först jobb, kört i luleå. Slutade vid halv ett då for jag och kidnappade Emilia på dagis trots pappavecka. Nåja kidnappa var väl kanske att ta i, såklart överenskommet med David 🤣 
For bara hem och bytte om å hämtade Orris sen plocka jag upp Amme och Charlie så for vi ut i skogen. Planen var att plocka massa blåbär men alltså först och främst, vars finns dom ens?! Var inte plättlätt att hitta men vi gick en liten skogspromenad sen hittade vi endel iallafall. Oskar fick busa och springa lös, nöjd som få! Vi plockade och barnen käkade.
Vi bytte ställe till ett hallonställe, samma visa där vi plocka och barnen käka. Mellis ute i skogen var poppis för dom små!
När jag kom hem kom David hit för att hämta tillbaka det kidnappade barnet, han (eller ja såklart dom) stannade på middag innan dom for.
Var och köpte ännu mer blond hårfärg å for förbi amme så fick hon färga håret på mig igen. Typ en ombre blev det! Lämnade Orris där för imorgon blir det ett långt äventyr för min del på jobbet.






David hittade en liten kottebebis på min gård, så liten och söt! 













Kommentera inlägget här: