maaaalliinjohansson

4 december

Kategori: Allmänt

Igår tvärchockade jag min lata kropp med att simma 40 längder, trodde det skulle kännas nånstans åtminstonde idag men inte det. Man vill ju lixom ha det där kvittot med träningsverk som ett tecken att man gjort någonting bra. 

Stress tisdag är officiellt nerlagd nu! Inte för att Emmi inte går på gympan fortfarande för det gör hon men för att sen jag och David började byta tisdagar vilket även innebar schemabyte för mig resulterade i kortare arbetsdag på tisdagar. Bye bye stresstisdag jag kommer inte sakna dig ett dugg! 

Idag har jag hunnit köpa klart två julklappar och laga middag i lugn och ro innan det var gympadax. Efter gympan har vi sjungit och byggt pussel innan E somnade fort. 

Måste bara få berätta hur stolt jag är över min lilla tös! Förut var hon världens blygaste lilla donna som inte var förtjust i mycket människor, eller okända människor övht. Idag på dagge visade dom en film på henne från igår, dom hade en liten julshow för hela dagge plus en dagverksamhet. Emilia fick vara med pga att hon älskar att dansa så mycket, så hon och några 5 åringar och pedagoger skulle uppträda. Emilia utklädd till Diddi, tog inte länge så tog hon över hela showen. Hon dansade, klappade händer och var inte blyg det minsta mot publiken. När jag fick se filmen så var det verkligen en WOW känsla, att min prinsessa var så duktig!

Igår fick jag dessutom bra besked från sjukhuset. Har varit på njurröntgen och igår kom besked att allting såg bra ut, vilkén lättnad det var. 

Nu är det nog seriedags innan jag ska sova. 





Kommentera inlägget här: