maaaalliinjohansson

19e februari

Kategori: Allmänt

Tog en sovmorgon till 9 idag, var väldigt skönt! Imorgon börjar det riktiga allvaret, tillbaka i lastbilen igen och är taggad och nervös! Donat på lite här hemma sen tog jag en promenad i finvädret, avslutade med en kopp kaffe på bron ute i solen. Älskar årstiden vi är påväg mot! 
Vid 2 hämtade jag upp lillgumman på dagge. Verken i fredags eller idag ville hon följa med hem. Sprang och gav mig en kram sen återgick hon till att leka. En ny kompis hade hon även fått på dagis idag! Stannade ute ett tag när vi kom hem, hon traskade upp och ner för infarten, runt bilen och till garaget superglad. Sen har vi dansat i mängder innan fruktstund och sen kom David å hämtade Emilia när han sluta. Jag for på apoteket sen till David å käka middag och pussa lite extra på Emmi. Det här är ju första pappa veckan men jag kommer hämta henne på dagis alla dagar denna vecka förutom torsdag så hon får lite kortare dagar! Skönt att inte behöva längta ihjäl mig efter pluttisen oxå. 
Har startat en tvätt och packat jobbväskan inför imorgon så ska se lite greys sen hänga tvätt och sova!










Kommentera inlägget här: