maaaalliinjohansson

26e februari

Kategori: Allmänt

Jag skrev ett aslångt inlägg igår om hur första pappa veckan gått och vad det inneburit för mig men då försvann det så jag orkar verkligen inte skriva om det. Såå börjar helt enkelt om från dagens datum istället! 

Vaknade av en skrattande Emilia imorse, Jati lekte i hennes rum vilket hon tyckte var väldigt ubderhållande. Även fast vi steg upp klockan 6 höll vi på att komma försent till dagis kl 8. Vi åt frukost, dansade och lekte sen hipps vips var klockan nästan 8 så då blev det väldigt stressigt. 
For och jobbade åt Tj några timmar sen for jag och handlade innan jag hämta Emilia. Direkt vi kom hem så tog vi en promenad med orre och Emmi i pulkan. Nöjd hund och nöjd(t?) Barn = nöjd mamma. 
Blev lite hektiskt och ett jobb som behövdes göras ganska omgående så Amme kunde rycka ut som barnvakt så jobbet gick och lösa. Guld ❤ 
Kunde dock inte stanna länge hos Amme när jag hämta E då hon var extremt trött och grinig när jag kom. For hem och hon somnade på stört. Lagade middag sen såg jag lite greys innan Sanna kom. Hon for iväg en sväng sen kom hon tillbaka ett tag. 
Varit greys häng sen hon for och nu eller för typ en timme sen är det läggdags. 




Kommentera inlägget här: