maaaalliinjohansson

3e februari

Kategori: Allmänt

Imorse fick jag väcka Emilia halv nio, kissnödig mamma men barn i sängen fick helt enkelt lösa det så. Alltså så himla grymt skönt att hon sover så bra på nätterna! Obeskrivlig känsla! Och att jag dessutom får väcka henne varje morgon. 
Dagen har varit ganska lugn, kaffe och bus. Emilia promenerade raka vägen ner från soffan idag och ramla på hennes gungstol, stackars liten! Oftast klättrar hon ner försiktigt själv men idag var hon så ivrig att försöka nå blommorna i fönsterbrädan så då gick det lite tokigt. 
Mamma kom hit en sväng sen fick Emilia ta en liten powernap, hon brukar intr få ta den så sent men skulle ändå iväg ikväll så kan ju vara skönt att slippa åka hem före 19. For iaf till mamma och pappa för tacosmiddag, mumsigt mumsigt! 
Sen for jag vidare till Amme, hennes familj och kusin kom oxå dit taggade för mello. 
Emilia lyckades jag hålla på humör till 20 över 8 sen for vi hem. Somnade typ samma sekund jag la ner henne, tröttisen. 
Sanna och Ronnie kom hit och har nyligt farit. Jag är så trött så ögonen tittar i kors så kvällspink för Orre sen sova. 









Emilia har börjat väldigt ofta lägga sig mot en kudde och bara ta det lugnt en stund. Lilltjejen som börjar bli stor!




Kommentera inlägget här: