maaaalliinjohansson

4e februari

Kategori: Allmänt

Brrr vilken kylig dag idag, å värre blir det..😝 
Emilia vaknade pigg och glad som en liten solstråle 08:20 och har varit så glad största delen av dagen, gladärtan! Jag har börjat se greys anatomy, fattar inte att jag aldrig sett det förr! 
När Emilia sov så sov jag oxå, först 45 min sen när hon vakna mös hon i min famn tillslut somnade vi båda om i en timme. Så himla mysigt när hon sover i famnen! Skönt med en powernap oxå, även om natten varit bra. 
For till Amme där det bjöds på korv och makaroner sen soffhäng. Sanna kom oxå dit. Emilia och Charlie lekte så bra med varandra, så roligt verkligen. När Emmi blev trött for vi hem, hon slocknade direkt jag la ner henne. 
Ätit lite morötter och dipp framför greys, ska nog ändå försöka sova hyffsat tidigt idag! 








Kommentera inlägget här: