maaaalliinjohansson

6e februari

Kategori: Allmänt

Igår på dagis blev jag beordrad att sitta i personalrummet medans Emilia var själv inne med dom fråm 09-10:30. Hade gått superbra och hon hade inte varit det minsta missnöjd, så himla kul! 

Idag for jag dit med henne till 9, lämnade helt första gången idag. Passade på att göra lite ärenden sen en snabbkopp kaffe hos Amme innan jag hämtade upp David så for vi dit och var där en timme. Idag fick hon käka lunch där, blodpudding. Det har hon aldrig smakat förr! Tröttfian somnade direkt när vi for därifrån, släppte av David sen for jag till Peder för en kopp kaffe. 
For hem, lekte och busade massor tills David kom och hämtade Emilia, då for jag på affärn sen var jag med Amme en stund. Emilia somnade typ direkt hon kom in genom dörren. Jag tänkte röja lite innan greys, det märks att vi hela mitt minihus som lekyta idag! 












Haha ja klänningen var lite väl stor men var det snabbaste jag kom åt imorse!






Kommentera inlägget här: