maaaalliinjohansson

9e februari

Kategori: Allmänt

Vilken glad överraskning imorse när det faktiskt var varmt ute! Lämnade Emilia på dagis 08:30 sen for jag och mötte upp pappa så fixade vi städgrejer. Idag började jag på mitt nya otitilerade jobb. Idag var min titel städerska, flyttstädade en lägenhet några timmar sen for jag, pappa, Robert och Peter å käkade lunch på panelen innan det var dags att hämta Emilia. 
Hon hade varit lite gnällig idag men skulle tro att det har å göra med att hon vaknade ännu tidigare imorse. Hon kom gåendes i bestämda steg när jag kom dit och gav mig en bamsrkram 😍 
Hemma har jag bara kämpat med att hålla hon glad och vaken. Snarkade vid halv 7, tufft att gå på dagis. 
Sanna och Amme har varit här hela kvällen. Just nu sitter jag å tittar greys med ett öga, för trött för att hålla båda ögonen öppna hahha. Ett tecken på att det verkligen är sovdags. 








Kommentera inlägget här: