maaaalliinjohansson

19 januari

Kategori: Allmänt

Haha bara för att jag skrev igår att jag och Emmi numer är morgon människor så steg vi inte upp fören 09:30. Skyllde det helt på mina sambos, att dom levt om för lite, men dom hade tydligen levt om så vi sov väl hårt. 
Morgonen började i vanlig ordning nuförtiden med en kopp färdigt kaffe och lite soffhäng. 
David kom hit och plogade och käkade lunch, väldigt intressant för Emilia att kolla på den stora traktorn. 
Blev gräsänka några timmar, fick Sanna och Ronnie som sällskap en stund! 
Det blev tacos till middag när sambosarna kom hem, som jag längtat efter tacos var så himla längesen jag åt det. 
Kort efter middagen blev det läggdags för dom två små och vi har plogat lite avsnitt av gåsmamman. 
Nu är det läggdags för alla övriga i husets del!

när matte far iväg tog busmillan sig friheten att leka klätterapa!






Kommentera inlägget här: